Aku, Isteri & Majlis Perkahwinan


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Kepada yang tak dapat menghadiri majlis perkahwinan aku baru-baru ni. Ni adalah sebahagian antara gambar-gambarnya. Jadi ni aku letak untuk sesiapa nak tengok. Banyak lagi sebenarnya gambar yang aku nak letak, tapi designer tak sempat siapkan lagi. Maklumlah designer cakap kalau nak nampak cantik tak leh design cepat-cepat. So ini adalah sentuhan dari Nuriah.(cintaterindahsangarjuna.blogspot.com)

DSCN3254 copy

DSCN3361 copy

Picture 093 copy2

Picture 360 copy

Picture 401 copy

16 Comments (+add yours?)

  1. sucagwale
    Jun 15, 2009 @ 05:52:40

    mak suke!!!!

    Reply

  2. nurya
    Jun 15, 2009 @ 06:03:37

    bile lak ‘mak’ asrul main tenet ni…hehehe…

    Reply

  3. AloNg CaPR
    Jun 15, 2009 @ 06:13:30

    terima kasih banyaklah sop. ko banyak memberi hutang budi kepada aku..huhu

    Reply

  4. Helmi Suhaimi
    Jun 17, 2009 @ 11:46:23

    Indahnya majlis perkahwinan. Berseri-seri bak warna-warni dunia ini.

    Tahniah Asrul. Semoga berbahagia dunia akhirat. Mekar cinta kerana Allah.

    Reply

  5. Izo
    Jun 22, 2009 @ 13:56:24

    Sori Serul…aku tak sempat nak gi majlis mung aritu. Kena tahan dimaktab seminggu. Nie pon baru balik dari BIG, baru leh on9 balik.

    http://www.izoblog.com/my-diary/selesai-sudah-big

    Reply

  6. eijah
    Jun 30, 2009 @ 08:28:34

    tahniah buat en.asrul n kak ma…kem salam kat kak ma yea…ingat saya?staff MAIWP kusus khemah ibadat tahun 2007…

    Reply

    • AloNg CaPR
      Jun 30, 2009 @ 09:29:43

      terima kasih eijah. doakan kebahagiaan kami sehingga akhir hayat. dan selalulah mengikuti perkembangan blog ni..huhu

      Reply

  7. shoubrawi
    Jul 17, 2009 @ 12:13:39

    nikoh doh mu rul?x sangka guh aku!tobak aku kejut bace entry mu ni. se lagi ni blog baru mu ke? blog alongwairnazz tu x pakai dah la?patut x update. Apa2 pun mabruk! Barakallahu lakuma wa barak ‘alaikuma wa jama’a bainakuma fi khair..

    Reply

  8. membunga
    Aug 05, 2009 @ 16:44:28

    semoga bahagia hingga akhir hayat…
    smoga bules ank kembar 4.. hehehe…

    Reply

  9. kak ha
    Aug 12, 2009 @ 04:49:57

    kalu nok hadiah kawin kena bawa ore rumoh maghi rumah akak. nih…tahniah…moga diberkatiNya selalu!!!

    Reply

    • AloNg CaPR
      Aug 12, 2009 @ 16:14:50

      kalau gitu cakap kak ha kena gi la lepas ni. Nati bulan puasa kena ajak gi buka kat rumah kak ha la.

      Reply

  10. yeeply
    Sep 29, 2009 @ 05:46:54

    teknik yang hebat ! tahniah untuk cik nuryah…tidak lupa juga kepada pasangan pengantinnya juga nampak hebat !

    Reply

  11. yieever
    Oct 23, 2009 @ 04:44:02

    waa..bile kahwin abg asrul?xtahu ana..apa2 semoga berbahagia hingga ke akhirat. chayuk!!

    Reply

  12. suri
    Apr 13, 2010 @ 06:23:44

    semoga kelak hendaknya smpi ke akhir hyta.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: